johnson
Chief warrant officer
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec/Kraków
|
Wysłany: Pon 19:15, 05 Sty 2009 Temat postu: 11 Stycznia - ERG |
|
|
Witojcie w nowym roku.
Proponuje trening na ERG w dąbrowie górniczej - ząbkowicach. Start - 9 rano. Proszę zgłaszać obecność, i jakim kto dysponuje transportem.
W planie powtórka z CQB oraz Nadal Nierozwiązana Kwestia Organizacyjna.
opis terenu:
Cytat: | hapter I
Budynek 4 piętrowy, 3 piętra do użytku + drabina na dach + garaże + studzienki kanalizacyjne.
Budynek:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Garaże:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wnętrze:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chapter II
4 hale, a raczej jedna poprzedzielana na 4 2 hale to garaże, 3 hala typowy aim w środku ściany idealne na treningi, 4 hala ma w sobie jeszcze kilka pomieszczeń, bardzo ładnie i fajnie
Budynek:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wnętrze:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chapter III
Centrum tego miejsca - huta Dużo tego i tamtego, patrz foto
Budynek:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wnętrze:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Komin:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
3- piętrowy budynek:
Cud, miód, malina. Budynek w stanie bdb, nawet celującym (szkolna skala). Jak wszędzie można sobie krzywdę zrobić, jednak tutaj trzeba się o to wyjątkowo postarać. Jednak budynek ostatnio nie jest zbyt często wykorzystywany, ze względu na to, iż jest nie do zdobycia (bronią 3 osoby, atakuje 15).
8- piętrowy* budynek:
Klatka schodowa w bdb stanie doprowadzi nas na wszystkie piętra. Jedyny minus - brak barierek (zapewne robota złomiarzy). Parter dosyć niebezpieczny (sporo dziur itp). Na pierwszym piętrze wychodzimy do wielkiej hali zajmującej cały budynek. Równolegle do hali jest wąski korytarz z wieloma pokojami. 3 piętra są identyczne, dalej dostaniemy się na strych, po czym możemy wyjść na dach (z dachu kontrolować przez okna hale). Na pierwsze piętro są trzy wejścia (na parter można wejść poprzez niezliczoną liczbę drzwi): klatka schodowa / poprzez drabinę prowadzącą bezpośrednio na pierwsze piętro [tutaj tylko zwinne osoby, gdyż musimy ominąć kwadratową dziurę o wielkości ok 1 m x 1 m. W praktyce nie jest to trudne, jednak z wejścia zreguły korzystamy w ostateczności (omijając dziurę nie jesteśmy w stanie korzystać z broni, jesteśmy łatwym celem dla osób zarówno w hangarze jak i na dachu) / poprzez drabinę z boku budynku, która prowadzi nas na sam dach 8- piętrowca. Drabina jest stabilna i solidna, jednak nikogo nie zmuszamy do korzystania z niej (każdy inaczej może ocenić jej stan). Ostatnio złomiarze kombinowali coś z jakąś drabiną (co zaowocowało pojawieniem się patrolu policji), więc nie jestem w stanie ocenić obecnego stanu obydwu drabin.
*na dobrą sprawę nie wiem ile tych pięter jest, liczba ta po prostu się "przyjęła".
Hangar:
4 hale, a raczej jedna poprzedzielana na 4. Wszystkie hale składające się na hangar są w stanie bdb, również można (moim zdaniem) bezpiecznie walczyć ostrzeliwując wroga z dachu hangaru (z racji tego, iż budynek jest dosyć niski). W jednej hali gdzie oprócz garażu znajduje się coś a'la mała kanciapa, mały pokoik i miejsce w którym była toaleta, jest sporo szkła. Tam również trzeba uważać.
Podkowa:
Jest to niewielki parterowy budynek w kształcie podkowy, w stanie dopuszczającym. Wpaść nigdzie nie można, jednak gdzieniegdzie jest sporo gwoździ. W jednym miejscu jest zawalony drewniany dach. Budynek typowo do bardzo krótkiego death match lub team death match w klimacie Unreal Tournament czy Quake. Palec cały czas na spuście i jazda. Miejsce wykorzystywane jako przerywnik między "poważniejszymi" scenariuszami. Dla twardzieli, czyli najprawdopodobniej zbierzesz kulkę z bliskiej odległości ( w tym momencie przydają sie ogólnie przyjęte limity fps ) |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez johnson dnia Pon 22:16, 05 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|